کشکول

ساخت وبلاگ

عکس‌های تازه منتشر شده از اصفهان در عهد قاجار

مجموعه ای دیده نشده از عکس های تاریخی عهد قاجار منتشر شد. این عکس ها که از یک مجموعه شخصی انتخاب و به نمایش درآمده است بناها، اماکن و زندگی مردم اصفهان در عهد قاجار را در برمی‌گیرد. اطلاعات و زیرنویسی درباره عکس ها ذکر نشده و عکاس هیچ یک از عکس‌ها نیز مشخص نیست.

دانلود فایل مرتبط با خبر :

خبرهای داغ

آخرین اخبار

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 212 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:34

بد نیست کمی از فکر و خیال های راحت بیرون بیایید و به چیزهای هیجان انگیز فکر کنید. اگر امروز برنامه ی اجتماعی خاصی ندارید، به شما توصیه می شود که وقت بگذارید و رویاپردازی کنید. این که باید رویاپردازی کنید به این معنی نیست که همه ی روز را بخوابید، بلکه از شما انتظار می رود که در کنار این رویابافی ها قابلیت های تان را هم به نمایش بگذارید. با دوستانی که تشویق تان می کنند تا جادوی درون تان را بیابید بیشتر ارتباط برقرار کنید.
 

امروز باید از نیازهای شخصی تان بگذرید و به دیگران کمک کنید تا نگرانی های شان برطرف شود. دل تان می خواهد که اهداف کاری خود را با دوستانی که مثل شما فکر می کنند در میان بگذارید. اما یادتان نرود که باید وظایف تان را هم به همین ترتیب انجام بدهید، هیچ راه گریزی وجود ندارد. تعهدات تان را انجام دهید و طوری عمل کنید که به نفع همه باشد.
 

امروز ممکن است در موقعیتی گیر کنید که از کنترل شما خارج است و همین اعصاب تان را به هم خواهد ریخت. نمی توانید بفهمید که موضوع از چه قرار است. ذهن تان را خسته نکنید، چون عقل و منطق امروز به کارتان نمی آید. باید بدانید که هیچ چیز در اطراف تان قابل تغییر نیست، پس بیهوده نجنگید. همه چیز را همین طوری که هست قبول کنید. تا به سمت جلو حرکت نکنید نخواهید دانست که آن طرف تر چه می گذرد.

امروز ممکن است برای بیان خلاقیت های تان دچار آشفتگی شوید. احساس می کنید که انرژی های تان مسدود شده و جلوی کارآمدی تان را گرفته است. اگر نمی توانید کاری را که شروع کرده اید به پایان برسانید تقصیر دیگران نیست. هنرتان را به کار بگیرید و سعی کنید که کارها را یکی یکی پیش ببرید.

فرصت های زیادی پیش روی شما قرار گرفته و از این بابت شگفت زده هستید، اما انگار یکی از نزدیکان تان نقشه های دیگری برای شما در سر دارد. هر چه بیشتر سعی کنید که مقصودتان را به دیگران بفهمانید بیشتر مقاومت خواهند کرد. یادتان باشد که همه چیز در حال نزدیک شدن به نقطه ی بحرانی است، پس باید حواس تان را جمع کنید و با دیگران نرم تر رفتار کنید. بدانید که مصالحه بهترین کار است.
 

اگر امروز بخواهید برای حل مشکلات تان از عقل کمک بگیرید بی فایده است. راهکارهای منطقی به هیچ وجه به دردتان نمی خورد، بهترین کاری که می شود با مشکلات احساسی کرد این است که آن ها را بروز دهید. شاید باز هم نتوانید به یک راه حل سریع دست پیدا کنید، اما حداقل اش این است که واقعیت را با دیگران در میان گذاشته اید و آن ها هم حرف های شما را شنیده اند.
 

امروز باید یک تصمیم مهم بگیرید، می دانید که این تصمیم شما زندگی دیگران را هم تحت الشعاع قرار می دهد و به همین خاطر می خواهید تا جایی که امکان دارد عادلانه پیش بروید. شاید با کسی مواجه شوید که بخواهد شما را به کاری که دل اش می خواهد وادار کند و باعث افزایش فشارها شود. ترجیح می دهید که نارضایتی خود را با آرامش اعلام کنید. اگر می خواهید همه چیز برای آخرین بار روشن شود باید برای اثبات موضع تان مقابله کنید.
 

به احساسات تان اطمینان ندارید و به خاطر همین دچار تنش شده اید. معمولا دچار چنین سردرگمی هایی نمی شوید و حتی گاهی نظرات تان با دیگران خیلی متفاوت است. اما امروز به خاطر ترس است که نمی توانید تصمیم بگیرید. نباید وقت تان را تلف کنید، بهتر است همین الآن دست به کار شوید. برای این که زودتر به نتیجه برسید باید هر چه سریع تر با ترس های تان مواجه شوید.

باید به تصاویر مختلفی که در ذهن تان می چرخد معنا ببخشید. بدون این که افکارتان را قضاوت کنید اجازه دهید که آزادانه مسیر طبیعی شان را طی کنند. یادتان باشد که عقب نشینی نکنید، بگذارید افکار مثبت و منفی با هم بروز کند. بعدا می توانید آن ها را از هم جدا کنید و فقط روی بعضی از آن ها متمرکز شوید. الآن فقط کافی است راه را باز بگذارید تا افکارتان بروز کند.
 

امروز ممکن است خاطرات گذشته یا دردهای جسمی و روحی تلخی را که تجربه کرده اید دوباره به یاد بیاورید. اما حالا که عاقل تر شده اید طور دیگری به این تجربیات نگاه می کنید و این دقیقا همان کاری است که از شما انتظار می رود. اکنون زمان آن است که یک بار و برای همیشه با گذشته مواجه شوید. آینده در انتظار شماست و جای وقت تلف کردن نیست.
 

امروز یک بار دیگر به شما فرصت داده می شود تا رویاهای تان را عملی کنید. تردید را کنار بگذارید و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. اگر کارها آن طور که انتظار داشتید پیش نرفت خودتان را ناراحت نکنید، چون وقتی به هدف نزدیک باشید این چیزها مشکلی درست نخواهد کرد. تا دست به کار نشوید اتفاق خاصی نمی افتد.
 

همه ی تردیدهایی که به تازگی تجربه کرده اید امروز ناپدید شده اند. دوست دارید که مثل همیشه به دریای رویاها پناه ببرید و در اعماق آن غوطه ور شوید. هر وقت که حقیقت روشنی خود را از دست داد بدانید که زیاده روی کرده اید. ذهن رویاپرداز شما با کهکشان ها پیوند دارد، اما شما این پیوند را به چشم نمی بینید.

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 215 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:15

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، خطرناک ترین درخت دنیا موسوم به "مانچینیل" در سواحل ایالت فلوریدا، آمریکای مرکزی و دریای کارائیب یافت می شود.

مردم، این درخت کشنده را در زمانهای دور کشف و برای زهرآگین کردن پیکان های (دارت ها) خود از آن استفاده کرده و همچنین با ریختن  برگ این درخت در منابع آبی دشمنان، از آن بهره می‌گرفتند.

هرگونه تماس با سم موجود در شیره این درخت، به بروز زخم هایی در بدن منجر می شود.

صمغ این درخت همچنین می تواند به حساسیتهای  شدید پوستی منجر شود.

ایستادن زیر این درخت به ویژه در روزهای بارانی بسیار خطرناک است.

 شیره این درخت با ترکیباتی که داراست می تواند موجب از بین رفتن رنگ اتومبیل های متوقف شده در کنار جاده نیز شود.

مقدار اندکی از ترکیبات این درخت، دارای سمی قوی است. میوه این درخت شبیه سیب بوده اما کشنده است.

خوردن میوه این درخت احتمال دارد خطرات زیادی برای بدن داشته و موجب بروز تاولهایی در دهان، تورم گلو و ایجاد مشکلاتی برای دستگاه هاضمه شود.

همچنین  دودناشی از سوزاندن این درخت، آثار جانبی مانند سرفه، التهاب حنجره و برونشیت و گاهی کوری را درپی دارد.

 حتی در صورت پوشیدن لباسهای محافظ بدن و چشم، نباید بدان نزدیک شد زیرا هرگونه تماس مستقیم با درخت بسیار خطرناک است و در صورت قطع شاخه ها، امکان پاشیدن شیره درخت وجود دارد که به التهاب دردناک پوست و چشم ها منجر می شود.

صراط

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 196 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:15

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، ترانه علیدوستی در ۲۲ دی ماه ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. ترانه فرزند حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال میباشد.

ترانه علیدوستی ازدواج کرده و یک دختر به نام حنا دارد.

پرشین وی

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 192 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:15

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، انتشار تصاویری از بسته شدن یک سرباز مجروح ارتش سوریه توسط تروریستهای تکفیری میانه روی ارتش آزاد در منطقه «خان الشیح» واقع در غوطه غربی دمشق پایتخت این کشور با موجی از واکنشهای منفی رسانه ای مواجه شده است.

بنابر این گزارش، در تصاویر منتشر شده یک سرباز ارتش سوریه پس از مجروح شدن در نبردهای منطقه خان الشیخ غوطه غربی دمشق توسط تروریستهای گروه ارتش آزاد به اسارت در آمده و وی را با برانکارد به لوله تانک بسته و در شهرک داریای تحت اشغال خود به نمایش می گذارند. شور و شعف ساکنین منطقه داریا و تروریستهای ارتش آزاد از این اقدام وحشیانه و غیر انسانی نماینگر اوج سقوط و انحطاط اخلاقی این گروه تکفیری و حامیان آن می باشد. برخوردهای وحشیانه تروریستهای ارتش دآزاد و ائتلاف آنها با شبکه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده در کلیه جبهه های سوریه از ابتدای بحران در حالی است که برخی دولتهای منطقه ای و فرامنطقه ای همچون "امارات، ترکیه، عربستان سعودی، قطر، اردن، آمریکا، انگلیس و فرانسه از این گروه بعنوان گروهی معتدل! و میانه رو! یاد کرده و سالیانه میلیاردها دلار تسلیحات در اختیار آن می گذارند./مشرق

524

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 187 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:38

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، این روزنامه در چاپ امروز خود نوشته است:

" پیشنهاد 11 میلیاردی رونالدینیو به پرسپولیس"

پاسخ برانکو ایوانکوویچ به این پیشنهاد:" چاق است و گران نمی خواهیم.!"

حال باید ببینیم عکس العمل سرمربی و مسئولان پرسپولیس نسبت به این خبر چه خواهد بود؟

یکی از کارگزاران ایرانی به دنبال انتقال رونالدینیو، ستاره پیشین بارسلونا، آث میلان و تیم ملی برزیل به پرسپولیس است.

این شخص که نمی خواهد نامش فاش شود هفته پیش با یکی از مدیران اقتصادی باشگاه پرسپولیس تماس گرفت و اعلام کرد که می تواند در ازای مبلغ ۳ میلیون دلار که حدود ۱۱ میلیارد تومان می شود رونالدینیو را به پرسپولیس بیاورد. مسئول باشگاه پرسپولیس هم موضوع را به اطلاع برانکو ایوانکوویچ می رساند که سرمربی پرسپولیس اعلام می کند این بازیکن از نظر بدنی خیلی چاق است و پول زیادی هم می خواهد در نتیجه نیازی به حضور او در پرسپولیس نیست. با وجود این کارگزار ایرانی که طی روزهای گذشته چند بار با برادر رونالدینیو که سمت مدیر برنامه ای وی را هم بر عهده دارد صحبت کرده و از سویی به دنبال جلب نظر حسین هدایتی است تا از طریق او این بازیکن را به باشگاه پرسپولیس وصل کند.

خبرنگاران

524

این خبر در حالی در روزنامه های کشورمان مطرح شده است که گونتکین گنسر رئیس باشگاه آنتالیا اسپور از توافق با ستاره سابق بارسلونا خبر می دهد.این بازیکن 35 ساله قرار است در آنتالیا به ساموئل اتوئو هم بازی سابق خود بپیوندد.

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 190 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:38

کد خبر: 671443

نظرات: 0

نظرات : 1584 بازدید

تاریخ مخابره : ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۸:۰۰

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 196 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:38

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، این روزنامه در چاپ امروز خود نوشته است:

" پیشنهاد 11 میلیاردی رونالدینیو به پرسپولیس"

پاسخ برانکو ایوانکوویچ به این پیشنهاد:" چاق است و گران نمی خواهیم.!"

حال باید ببینیم عکس العمل سرمربی و مسئولان پرسپولیس نسبت به این خبر چه خواهد بود؟

یکی از کارگزاران ایرانی به دنبال انتقال رونالدینیو، ستاره پیشین بارسلونا، آث میلان و تیم ملی برزیل به پرسپولیس است.

این شخص که نمی خواهد نامش فاش شود هفته پیش با یکی از مدیران اقتصادی باشگاه پرسپولیس تماس گرفت و اعلام کرد که می تواند در ازای مبلغ ۳ میلیون دلار که حدود ۱۱ میلیارد تومان می شود رونالدینیو را به پرسپولیس بیاورد. مسئول باشگاه پرسپولیس هم موضوع را به اطلاع برانکو ایوانکوویچ می رساند که سرمربی پرسپولیس اعلام می کند این بازیکن از نظر بدنی خیلی چاق است و پول زیادی هم می خواهد در نتیجه نیازی به حضور او در پرسپولیس نیست. با وجود این کارگزار ایرانی که طی روزهای گذشته چند بار با برادر رونالدینیو که سمت مدیر برنامه ای وی را هم بر عهده دارد صحبت کرده و از سویی به دنبال جلب نظر حسین هدایتی است تا از طریق او این بازیکن را به باشگاه پرسپولیس وصل کند.

خبرنگاران

524

این خبر در حالی در روزنامه های کشورمان مطرح شده است که گونتکین گنسر رئیس باشگاه آنتالیا اسپور از توافق با ستاره سابق بارسلونا خبر می دهد.این بازیکن 35 ساله قرار است در آنتالیا به ساموئل اتوئو هم بازی سابق خود بپیوندد.

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 184 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:48

کد خبر: 671443

نظرات: 0

نظرات : 39 بازدید

تاریخ مخابره : ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۸:۰۰

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 234 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:48

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، 27 اردیبهشت ماه 1366 ناو امریکایی "یو.اس.اس استارک" که ماموریتش گشت در شمال و مرکز خلیج فارس در طی دوره‌ای 8 هفته‌ای بود مورد حمله یک فروند جنگنده میراژ عراقی قرار گرفت و آسیب جدی دید.

به روایت تاریخ در بعد از ظهر روز حادثه جنگنده عراقی از پایگاه هوایی "شعیبیه" در نزدیکی بغداد به هوا برخاست. جنگنده عراق تقریباً در تمام طول پرواز توسط هواپیماهای نیروی هوایی آمریکا رهگیری می‌شد اما پس از آنکه به اشتباه ناو امریکایی را به عنوان هدف انتخاب کرد با پرواز در ارتفاع کم توانست از دید رادارهای امریکایی دور بماند.

هواپیمای عراقی وقتی به 120 مایلی ناو امریکایی رسید مورد شناسایی قرار گرفت اما لحظاتی بعد او حمله خود به ناو را آغاز و دو موشک به بدنه سمت راست شلیک کرد. موشک ها در فاصله چند ثانیه‌ای به بدنه اصابت کردند و موجب کشته شدن 37 نفر و زخمی شدن 21 نفر شدند.  

پس از این حمله، حکومت وقت عراق از بروز این واقعه‌ عذرخواهی کرد و با این استدلال که جنگنده، ناو امریکایی را با کشتی ایرانی اشتباه کرفته، قبول کرد غرامت جان‌‏باختگان را به خانواده آنها پرداخت کند. از سوی دیگر کنگره آمریکا نیز از رونالد ریگان رئیس‌جمهور وقت خواست تا درمورد استراتژی و اهداف حضور نظامیان در خلیج فارس توضیح دهد.

ناو استارک نیز با هزینه ای بالغ بر 142 میلیون دلار تعمیر و به مرزبانی دریایی در محدوده آب‏‌های سرزمینی آمریکا گماشته شد تا اینکه در سال 1999 میلادی از رده خارج و اوراق شد. عکس های زیر که در سایت نیروی دریایی امریکا قرار دارد لحظات اصابت موشک به ناو امریکایی و نیز خسارت‌های وارده به آن را نشان می دهد.

برای دیدن عکس ها در اندازه واقعی روی آن ها کلیک کنید

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 223 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:47

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، "وارونگی" یکی از فیلم‌های بخش رقابتی نوعی نگاه این دوره جشنواره کن است.


بهنام بهزادی کارگردان و سحر دولتشاهی، علی مصفا و علیرضا آقاخانی بازیگران در نمایش این فیلم در کن حضور داشتند.


 


ستاره پسیانی، رؤیا جاویدنیا، علیرضا و شیرین یزدان‌بخش از دیگر بازیگران "وارونگی" هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سهیل پس از چند سال نشانی نیلوفر را پیدا کرده و به سراغش آمده است. رابطه آن‌ها که در گذشته ناکام مانده، حالا در آستانه شکل‌گیری دوباره است.


"تنها دو بار زندگی می‌کنیم" و "قاعده تصادف" دیگر ساخته‌های بهزادی هستند.

شصت و نهمین دوره جشنواره فیلم کن 11 تا 22 مه (22 اردیبهشت تا 2 خرداد) برگزار می‌شود.

ستاره ها

524

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:47

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، انتشار تصاویری از بسته شدن یک سرباز مجروح ارتش سوریه توسط تروریستهای تکفیری میانه روی ارتش آزاد در منطقه «خان الشیح» واقع در غوطه غربی دمشق پایتخت این کشور با موجی از واکنشهای منفی رسانه ای مواجه شده است.

بنابر این گزارش، در تصاویر منتشر شده یک سرباز ارتش سوریه پس از مجروح شدن در نبردهای منطقه خان الشیخ غوطه غربی دمشق توسط تروریستهای گروه ارتش آزاد به اسارت در آمده و وی را با برانکارد به لوله تانک بسته و در شهرک داریای تحت اشغال خود به نمایش می گذارند. شور و شعف ساکنین منطقه داریا و تروریستهای ارتش آزاد از این اقدام وحشیانه و غیر انسانی نماینگر اوج سقوط و انحطاط اخلاقی این گروه تکفیری و حامیان آن می باشد. برخوردهای وحشیانه تروریستهای ارتش دآزاد و ائتلاف آنها با شبکه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده در کلیه جبهه های سوریه از ابتدای بحران در حالی است که برخی دولتهای منطقه ای و فرامنطقه ای همچون "امارات، ترکیه، عربستان سعودی، قطر، اردن، آمریکا، انگلیس و فرانسه از این گروه بعنوان گروهی معتدل! و میانه رو! یاد کرده و سالیانه میلیاردها دلار تسلیحات در اختیار آن می گذارند./مشرق

524

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 207 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:47

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، آمریکا سومین کشور پرجمعیت دنیا و سومین کشور پهناور جهان است و از لحاظ نژادی و گوناگونی مردم، متنوع‌ترین کشور جهان شناخته می شود. جیمز اسمارت، عکاس 31 ساله استرالیایی در طی سال های گذشته تصاویری زیبا از وقوع طوفان و گردباد در نقاط مختلف آمریکا را ثبت کرده است.

برای دیدن عکس ها در اندازه واقعی روی آن ها کلیک کنید

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 214 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:43

تصاویر بدون سانسور از سربازان نیروی دریایی آمریکا

صحنه هایی که در فیلم های هالیوودی برای قهرمان سازی از نیروی نظامی آمریکا ساخته می شود با واقعیت فاصله بسیاری دارد. در زیر تصاویری از دوره آموزش نظامی در آکادمی نیروی دریایی آمریکا در آناپولیس، مریلند را مشاهده می کنید.

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 156 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:43

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، یک دختر مسیحی عراقی که داعش او را زنده سوزاند، پیش از مرگ از مادرش خواست تروریست‌ها را ببخشد. این حادثه زمانی اتفاق افتاد که تروریست‌های داعش به در خانه او در موصل عراق آمدند و از مادرش مالیات خواستند. آن‌ها به مادر این دختر 12 ساله گفتند در صورت نپرداختن مالیات، باید در همان لحظه خانه را ترک کند.

زمانی که مادر از آن‌ها خواست تا زمان بیرون آمدن دخترش از حمام به او فرصت دهند تا مالیات را بپردازد، تروریست‌ها به سمت حمام هجوم بردند و آن جا را به آتش کشیدند.

زمانی که آتش به همه جای خانه کشیده شد، این مادر و دختر توانستند فرار کنند؛ اما دختر نوجوان به دلیل شدت جراحات در بیمارستان و در آغوش مادر جان باخت. آخرین درخواست او پیش از مرگ، بخشش تروریست‌های داعش به دلیل انجام این اقدام بود.

معاون گروه حامی حقوق بشر «جاده موفقیت» 28 آوریل (9 اردیبهشت) در کنفرانسی در نیویورک درباره این حادثه شهادت داد و گفت داعش برای بسیاری از مادران مسیحی در مناطق تحت کنترل، اعضای مثله‌شده بدن دخترانشان را در کیسه‌های سیاه ارسال می‌کند.


او در ادامه گفت: این افراد نیز مثل ما پدران و مادرانی هستند که در جای بدی از این جهان گرفتار شده‌اند. من به آن‌ها قول داده‌ام صدایشان را به گوش همه جهان برسانم. این فریادی برای درخواست کمک است.

حدود 2 هزار سال است که در عراق کلیسا وجود دارد. جمعیت مسیحی این کشور از 2 میلیون نفر در سال 2003 به حدود 200 هزار نفر کاهش یافته است. از سال 2014 و به دنبال تصرف بخش‌هایی از عراق بوسیله گروه تروریستی داعش، هزاران نفر ناچار به ترک خانه‌های خود شدند.

مشرق

524

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:43

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز،  این مراسم که مشابه آن درتمام مدارس دخترانه کره جنوبی برگزار می شود به مراسم سن بلوغ معروف است. دختران پس ازاین مراسم واردبزرگسالی می‌شوند وخود را برای آموختن آداب و رسوم و پذیرش مسئولیت های جدید آماده می‌کنند

برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگ بر روی آن ها کلیک کنید.

مشرق

524

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 202 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:40

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، تصویری از یک غزال آفریقایی با شاخ غیر معمول که توسط اتین روسور، عکاس حیات وحش در منطقه حفاظت شده نامیبیا گرفته شده است.

مشرق

524

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 215 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:24

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، این هجوم غیر عادی احتمالا به دلیل گرم شدن آبهای اقیانوس آرام در سواحل کالیفرنیا، است. حضور خرچنگ ها نشانه آبهای گرم است اما مشخص نیست که اینها به خاطر کدام شرایط اقیانوسی بوجود آمده اند.

دانشمندان به دنبال یافتن علت این حادثه هستند. در سال 2002 یک بار دیگر این حادثه به دلیل پدیده "ال نینیو" در جنوب کالیفرنیا بوجود آمده بود./کشکول
 

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 208 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:24

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، در زمان های قدیم، ویتنام توسط پادشاهی به نام هونگ ونگ اداره می‌شد. وقتی پادشاه فهمید که پسرش به نام آن تی یم از او نافرمانی می‌کند، او را به جزیرهٔ دورافتاده‌ای تبعید کرد تا به سختی زندگی کند.
 
آن تی یم در آن جزیرهٔ دورافتاده برای خود یک جان پناه ساخت و با مشقت بسیار، چاهی حفر کرد و با صید ماهی و حیوانات به زندگی خود ادامه داد تا اینکه روزی به یک میوهٔ عجیب برخورد. این میوه به اندازه یک توپ بزرگ و سبز بود. او میوه را به دو نیم تقسیم کرد و درون آن را قرمز یافت؛ اما او جرأت خوردن آن میوه عجیب را نداشت. روز‌ها پشت سر هم گذشت و گرمای هوا از راه رسید.
 
هیچ چیز نمی‌توانست تشنگی آن تی یم را از بین ببرد. از این روی، او بزرگ‌ترین تصمیم زندگی‌اش را گرفت و از آن میوه عجیب را که به شدت پر آب به نظر می‌رسید، خورد. میوه بسیار شیرین و خوشمزه بود. از این روی، آن تی یم به کشت آن میوه پرداخت و در مدت زمان اندکی، جزیره پر از میوه‌ای شده بود که آن تی یم به آن dua haz می‌گفت.
 
آن تی یم که از زندگی در آن جزیره خسته شده بود، به دنبال راه نجاتی می‌گشت. او نام خود و نقشه جزیره را روی هندوانه‌ها حکاکی کرد و آنها را به دریا انداخت. این میوه‌های عجیب بر امواج خروشان دریا سرگردان بودند تا اینکه دریانوردان و بازرگانان یک کشتی تجاری که از آن مناطق عبور می‌کردند، به هندوانه‌ها دست یافتند. آوازه میوه تازه کشف شده در سراسر ویتنام پیچید و نام آن تی یم را بر سر زبان‌ها انداخت و آن جزیره خالی و بدون سکنه را به یک مرکز تجاری بزرگ تبدیل کرد.
 
هونگ ونگ هم سرانجام پسرش را بخشید و او را میراث تاج وتخت خود کرد. هندوانه در ویتنام نماد خوشبختی و بخت و اقبال است و مردم ویتنام در اعیاد و جشن‌های خود به دوستان و نزدیکان خود هندوانه هدیه می‌دهند.

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 211 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:24

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، محمد دریایی در رابطه با موضوع آلرژی و راهکارهای درمان آن به صورت طب سنتی اظهار داشت: کودکانی که در نوزادی از شیرخشک استفاده کرده سیستم دفاعی بدن آنها تضعیف شده و این افراد مستعد ابتلا به آلرژی می‌شوند.

وی افزود: همچنین افراد با مزاج‌های مختلف نسبت به برخی از غذاها حساسیت داشته و یا برخی نیز به گرده گل آلرژی نشان می‌دهند. این افراد بهتر است در زمان بروز آلرژی دو قطره لیموترش طبیعی را در هر سوراخ بینی ریخته یا برای این مسئله از روغن سیاه‌دانه استفاده کنند.

متخصص علوم زیستی،‌ گیاهان دارویی و طب ایرانی ادامه داد: برای رفع آلرژی می‌توان گرده گل زنبور عسل را روزی یکقاشق با مقداری عسل مخلوط و استفاده کرد؛ همچنین برموم آنتی‌بیوتیک قوی بشمار رفته و از حساسیت بهاری جلوگیری می‌کند که برای این مسئله بهتر است نصف نخود از برموم را مورد استفاده قرار داد.

دریایی اضافه کرد: مخلوط نصف لیموترش با عسل و اضافه کردن مقداری آب ولرم با آن سیستم دفاعی بدن را افزایش داده و مانع از بروز حساسیت می‌شود؛ همچنین مصرف مخلوط آب سیب و هویج در کاهش ابتلا به آلرژی موثر بوده و چکاندن یک یا دو قطره آب‌لیموی طبیعی نیز در این زمینه بسیار مفید است.

وی گفت: چکاندن یک قطره لیموترش در چشم یک روز درمیان هرچند که ممکن است سبب سوزش چشمی بشود ولی از آب‌ مروارید و حساسیت جلوگیری می‌کند؛ البته باید توجه کرد که این آب لیمو باید با آب رقیق شده و حتما از نوع تازه و طبیعی باشد.

متخصص علوم زیستی،‌گیاهان دارویی و طب ایرانی با اشاره به اینکه چکاندن روغن بنفشه نیز در رفع علائم آلرژی در بینی موثر است افزود: همچنین افرادی که فست فود استفاده می‌کنند سیستم دفاعی بدنشان کاهش و این مسئله باعث بروز آلرژی می‌شود.

وی تصریح کرد: استفاده از غذاهای طبیعی و سالم به ویژه غذاها و خوراکی‌های سنتی که با روغن سالم طبخ شوند مانع از بروز آلرژی شده و بهترین روغن از منظر طب سنتی روغن حیوانی بوده که از گاو تهیه می‌شود. روغن زیتون فرابکر و بودار، روغن سویا و کنجد نیز برای مصرف توصیه می‌‌شود.

رئیس هیات مدیره جامعه احیای طب ایرانیان خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد روغن زیتون بودار را برای مصرف ترجیح نمی‌ دهند لذا برای رفع بوی آن توصیه می‌شود دو حبه سیر را به چهار قسمت تقسیم کرده و در یک لیتر روغن برای 4 روز قرار دهند. این موضوع علاوه بر اینکه بوی روغن را رفع کرده خاصیت آن را نیز چندین برابر می‌کند. البته برای طبع‌های گرم ممکن است کمی مناسب نباشد و برای افرادی که طبع بلغمی و سرد دارند بهتر است.

فارس

کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار kashkol بازدید : 183 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:20